STRESSAANTUNEIDEN RUKOUS<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Anna minulle voimaa hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,

 rohkeutta muuttaa asiat joita en voi hyväksyä,

ja viisautta piilottaa niiden ihmisten henkiset ruumiit,

 jotka olen tänään v**tuillessani listinyt,

koska he ovat ottaneet minua pattiin.

Ja auta minua olemaan myös varovainen

toisten varpaille astumisen suhteen,

 koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä

p**seeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan.

 

Auta minua aina antamaan 100% työpanos

 

12 % maanantaina
23 % tiistaina
40 % keskiviikkona
20 % torstaina
5% perjantaina

 

Ja auta minua muistamaan..

että kun minulla on todella huono päivä

ja näyttää siltä, että kaikki ihmiset

yrittävät vain v**tuilla minulle,

tarvitsen 42 lihasta otsani rypistämiseen

 ja vain 4 lihasta ojentaessani

keskisormeni ja haistattaessani heille paskat.

 

Hauskaa työpäivää!