Mie selvisin!

Makuaisti on palautunut ns dieettimakuaistiksi, tiedättehän, kaikki maistuu miltei normaalilta - dieettiruoalta. Eli vähärasvaiselta, - suolaiselta, - sokeriselta. Pienellä kitkeryydellä lisämaustettuna. Mutta verrattuna siihen missä oltiin vielä viikko sitten, ollaan jo miltei kuivilla. En valita, en valita.

No, pakki tietysti vielä sekaisin ajoittain ja varsinkin, kun tuli innostuttua liikaa makuaistin elvyttyä. Tuli keiteltyä iso kattilallinen pastaa ja sen kanssa jumalaista bolognesekastiketta jota tuli sitten pisteltyä enemmän ja vähemmän. Sen jälkeen sitten tuli istuttua enemmän ja vähemmän myös tiedätte kyllä missä.

Mutta siitäkin selvittiin.

Tänään kävin ensimmäistä kertaa viikkoon haistelemassa ulkoilmaa. Kävin hoitelemassa firman asioita kauppahelvetissä, samalla vein B-todistuksen, jota olin jo kotvan stressannut. Tai olin vievinäni. Tohtori kun sanoi minulle tiukasti että minun asiani olisi se viedä Kelaan. No, minä jonotan puoli tuntia saadakseni kuulla, että lääkäri oli laittanut sähköisenä B-todistuksen menemään Kelaan jo aikapäiviä sitten. Kiva kiva. Eihän minulla olisi ollutkaan muuta tekemistä kuin seurata puoli tuntia vähemmistökansalaisten edesottamuksia.

Kävin kupattavana terveysaseman labrassa. Sanoivat, että vastaukset ovat valmiina 6. pvn lääkärivastaanottoa silmällä pitäen. Hienoa. Nähdään sitten, mitä sytot ovat tehneet veriarvoille, jos mitään.

Kävin vielä heittämässä turhan reissun kirjastossa, sitä mitä olin hakemassa, ei juuri sillä hetkellä ollut, mutta välikö sen. Ehtii sitä myöhemminkin.

Siinä sitä olikin puuhaa ottaen huomioon olotilan ja jaksamisen.

Ei mitään ihmeellistä tällä kertaa, mutta odotellaan torstaita.