..Lippupisteelle, helvetin huonosti toteutetusta lippujenmyynti-tapahtumasta.

Olin aikeissa varata liput Rammsteinin helmikuiselle keikalle. Niin ilmeisesti muutama muukin. Lipunmyyntiin oli turha yrittää puhelimitse, se oli aivan tukossa heti kello 9:stä alkaen. Nettimyynti veivasi edestakaisin, eikä edes päästänyt varaamaan lippuja. Jos pääsi kohtaan jossa sai varata 1-2 lippua, ostoskoriin ei sitten päässytkään maksamaan niitä. Sovellus herjasi virheilmoitusta. Kun palasi takaisin ja yritti uudelleen, olikin vain yksi lippu varattavana. Seuraavalla kierroksella taas kaksi jne..

Huomenna saamme lukea lehdestä kuinka "kysyntä yllätti täysin Lippupalvelun henkilökunnan". Missä helvetin tynnyrissä he ovat kasvaneet? Onko kyseessä ensimmäinen suuruusluokaltaan/ suosioltaan tämän kaltainen tapahtuma Suomessa? Eikö voisi pikkuhiljaa ottaa oppia edellisistä sotkuista, esim. surullisen kuuluisasta Madonnan lipunmyyntikatastrofista?

Sanottakoon selvyyden vuoksi, että ei minua se liputta jääminen ketuta, ei tämä ensimmäinen keikka ole jossa jään nuolemaan näppejäni, vaan se, että Lippupalvelu ei tee mitään parantaakseen palveluaan.